ГОРДОН
 
 

Зеленський заявив про "позитивні результати" боротьби з російською пропагандою

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Зеленський 2 лютого ввів у дію рішення РНБО про санкції, які передбачають блокування телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne
Зеленський 2 лютого ввів у дію рішення РНБО про санкції, які передбачають блокування телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne
Фото: ЕРА

Президент України Володимир Зеленський заявив, що Україна відчуває сильний інформаційний вплив із боку Росії.

Українська влада домоглася позитивних результатів у боротьбі з російською пропагандою. Таку думку президент України Володимир Зеленський висловив 3 березня на спільному брифінгу із главою Європейської ради Шарлем Мішелем, який у Facebook транслював Офіс президента.

"Є дуже сильний інформаційний вплив на Україну у ЗМІ російської сторони, а також навіть у ЗМІ всередині нашої країни, із чим, ви бачите, ми боремося. І я вважаю, що вже є напрацювання і дуже позитивні результати", – заявив Зеленський.



Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та належних йому телеканалів.

Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх "досить активно й часто відкрито застосовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні", підкреслив Подоляк.

Блокування "112 Україна", ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, наголосила речниця Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, які потрапили під санкції РНБО, вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створили 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від'єднали від мовлення на супутнику, а потім – і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканалу повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам надійшла вимога від СБУ не надавати йому жодних послуг.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації