ГОРДОН
 
 

Гордон на "112 Україна": Говорю відкрито на каналі Медведчука: для мене він – те саме, що Путін, його діяльність і погляди неприйнятні

Журналіст, засновник інтернет-видання "ГОРДОН" Дмитро Гордон заявив, що завжди говорить те, що думає, і навіть в ефірі телеканала "112 Україна", який, як стверджують ЗМІ, тепер контролює наближений до президента РФ Володимира Путіна український політик Віктор Медведчук, готовий негативно висловлюватися про діяльність останнього.

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Гордон Медведчуку: Я запрошую вас на інтерв'ю! У мене є моя ідеологія, моя ненависть до держави-агресора, до Путіна особисто, і я б із задоволенням із вами подискутував
Гордон – Медведчуку: Я запрошую вас на інтерв'ю! У мене є моя ідеологія, моя ненависть до держави-агресора, до Путіна особисто, і я б із задоволенням із вами подискутував
Фото: Ростислав Гордон / Gordonua.com

Український журналіст, засновник інтернет-видання "ГОРДОН" Дмитро Гордон заявив 30 серпня в ефірі "112 Україна", що ніколи у своєму житті не стикався із цензурою, на цьому телеканалі йому ніколи не диктували, що говорити. Так Гордон прокоментував інформацію ЗМІ, що "112 Україна" купив український політик і бізнесмен, лідер партії "Український вибір", кум президента РФ Володимира Путіна Віктор Медведчук.

"Останнім часом багато хто мене запитує: "Як ти можеш працювати на каналі Медведчука, на каналі цього ворога України?" Оскільки я вільна людина, я маю порозумітися з тими, хто мені це каже. По-перше, я не працюю на "112-му каналі". Усі програми я роблю абсолютно безкоштовно (Гордон із 2017 року веде авторську програму на "112 Україна". – "ГОРДОН"), я не отримую за свою роботу грошей. Просто я відчуваю потребу в цьому. Коли приходжу у студію як гість, звісно, теж не отримую за це грошей і кажу те, що думаю. Жодного разу до мене не було застосовано цензури: ні на "112-му каналі", ні на жодному іншому, тому що всі знають, що це марно", – сказав журналіст.

Він зазначив, що про зміну власника "112 Україна" йому стало відомо зовсім недавно.

"Я нещодавно дізнався, що власником "112-го каналу" став Віктор Медведчук. А до цього, як мені говорять, господарем був чи то колишній міністр внутрішніх справ Віталій Захарченко, чи то [бізнесмен Сергій] Курченко, який узагалі переховується в Москві. Це те, що мені говорять. Але я хочу сказати наївним людям, які недостатньо розуміють ситуацію: усі українські канали (всі!) належать олігархам. У нас немає жодного телевізійного каналу, який би належав (умовно) журналісту Володимирові Полуєву чи журналісту Дмитрові Гордону, не кажучи вже про журналістку Ганну Степанець. Власники всіх українських телевізійних каналів – олігархи", – зазначив Гордон.

Журналіст розповів, що бачив Медведчука тільки раз у житті, і підкреслив, що не поділяє його поглядів і вважає їх неприйнятними.

"Я Медведчука бачив раз у житті – на прийомі у [колишнього посла Росії в Україні] Віктора Степановича Черномирдіна, із яким ми дружили. Я обмінявся з ним двома фразами. Це було в році 2006-му, напевно. Більше ніколи Медведчука я не зустрічав. Для мене Медведчук (я говорю зараз головну фразу) – те саме, що Володимир Путін, це представник Путіна в Україні, людина, яка ототожнюється з "русским миром". Тому для мене його політична діяльність і погляди неприйнятні. Це не проукраїнські, а проросійські погляди. Я говорю про це відкрито на каналі Медведчука, розуміючи, що завтра мене сюди можуть не запросити. Але я вважаю за потрібне сказати те, що думаю. Якщо мене не запросять, жодної біди для мене в цьому не буде", – сказав журналіст і закликав телеглядачів стежити за його YouTube-каналами "Дмитрий Гордон" і "В гостях у Гордона".

Гордон розповів, що дивився інтерв'ю, яке Медведчук минулого тижня дав головному редактору телеканала "112 Україна" Павлу Кужеєву.

"Кужеєву треба дати звання Героя України за це інтерв'ю, воно було дуже складним. Він як журналіст чудово тримався, але інтерв'ю справило на мене гнітюче враження... Позицією Медведчука я обурений до глибини душі. Я вважаю, що він дуже поквапився, вийшовши на інтерв'ю з Кужеєвим. Йому взагалі не треба виходити на такі публічні інтерв'ю. Він дуже помилився, і увійшовши в партію "За життя" Вадима Рабіновича. Тепер усі знають, що Рабінович – це проект Медведчука, що потопило і "За життя", і самого Рабіновича", – уважає журналіст.

Гордон сказав, що хотів би зробити інтерв'ю з Медведчуком, і пообіцяв, що для політика воно буде некомфортним.

"Вікторе Володимировичу, я запрошую вас на інтерв'ю! У мене є моя ідеологія, мій світогляд, моя ненависть до держави-агресора, до Путіна особисто, і я б із задоволенням із вами подискутував. Медведчук – це особистість, людина, якій є що сказати, але його погляди мені абсолютно не подобаються і неприйнятні", – резюмував Гордон.

ВІДЕО
Відео: Дмитрий Гордон / YouTube

Інформаційний телеканал "112 Україна" розпочав мовлення 2013 року.

Останні дані про структуру власності телеканал опублікував наприкінці 2017 року. Згідно із цією інформацією, шість телекомпаній, які ведуть мовлення під логотипом "112 Україна", попарно володіли одна одною, кінцевого бенефіціара зазначено не було. У Національній раді з питань телебачення і радіомовлення називали цю структуру власності непрозорою. "Вони зробили таку кільцеву структуру власності, як змія, яка хапає себе за хвіст", – говорила заступник голови Нацради Уляна Фещук.

У квітні 2018 року телеканал повідомив про зміну власника: кінцевим бенефіціаром "112 Україна" став громадянин Німеччини Едуард Катц, що володіє мовником через швейцарську компанію АТ "Плірофоріес АГ", повідомляла "Медіаняня".

У серпні програма "Схеми" (спільний проект "Радіо Свобода" і телеканала "UA:Перший") випустила розслідування про зміну власника "112 Україна". Журналісти з'ясували, що Катц – житель німецької глибинки, який займається перепродажем автомобілів. Вони припустили, що це підставна фігура, яка прикриває перехід каналу у власність Медведчука. На те, що телеканал почав контролювати лідер "Українського вибору", на думку розслідувачів, вказує і зміна менеджменту: у червні генеральним продюсером "112 Україна" став Артем Марчевський. У розслідуванні йдеться, що він пов'язаний із рухом Медведчука.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації