ГОРДОН
 
 

Суспільне телебачення заявило про спробу влади ліквідувати незалежне мовлення в Україні

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Голова правління Суспільного переконаний, що законопроєкт пов'язаний із майбутніми виборами
Голова правління Суспільного переконаний, що законопроєкт пов'язаний із майбутніми виборами
Фото: corp.suspilne.media

Команда Суспільного мовника вважає ініціативу депутатів президентської фракції "Слуга народу" щодо створення Державного інформаційного концерну телебачення та радіомовлення наступом на свободу слова і демократичний розвиток нашої країни та спробою повернути мовника під державний контроль. Про це йдеться у заяві Суспільного.

"До тиску "гривнею" влада додала тиск "захистом нашого інформаційного поля", пропонує маніпуляціями та пропагандою боротися з маніпуляціями і пропагандою ворога", – ідеться у заяві у відповідь на законодавчу ініціативу народного депутата із фракції "Слуга народу" Олега Дунди про створення Державного інформаційного концерну.

Голова правління Суспільного Микола Чернотицький переконаний, що законопроєкт пов'язаний із майбутніми виборами.

"Ні підконтрольні державні канали, ні знищення незалежного Суспільного мовника не допоможуть дати відсіч агресії РФ, натомість це може стати нездоланною перешкодою для демократичного розвитку України. Ініціатива пана Дунди виглядає як спроба до наступних виборів узяти під власний контроль єдине незалежне національне медіа", – заявив Чернотицький.

Контекст:

15 грудня у Верховній Раді зареєстрували проєкт закону України №6430 "Про Державний інформаційний концерн телебачення та радіомовлення України". Народний депутат від фракції "Слуга народу" Олег Дунда пропонує створити концерн на базі Національної суспільної телерадіокомпанії України, державного підприємства "Мультимедійна платформа України" та Державного агентства України з питань кіно.

Законопроєкт розкритикував голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко, він назвав його атакою на свободу слова.

Суспільне повідомляло про незаконний тиск із боку Офісу президента та спробу втручатися у редакційну політику суспільного мовника: журналісти звинувачували у тиску радника глави Офісу президента Михайла Подоляка.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації