ГОРДОН
 
 

Верховний Суд не визнав санкції проти телеканалів із "пулу Медведчука" порушенням прав громадян

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Суд перевірив, чи є втрата доступу до інформаційних програм, які транслюють заблоковані телеканали, порушенням прав позивача
Суд перевірив, чи є втрата доступу до інформаційних програм, які транслюють заблоковані телеканали, порушенням прав позивача
Фото: pixabay.com

Верховний Суд відмовив у задоволенні позовних вимог про скасування санкцій проти телеканалів із так званого пулу нардепа від ОПЗЖ Віктора Медведчука. Рішення можна оскаржити у Великій палаті Верховного Суду протягом 30 днів із дня складання повного тексту рішення.

Касаційний адмінсуд Верховного Суду 19 березня завершив розгляд однієї зі справ про застосування санкцій до телеканалів, які пов'язують із нардепом від "Опозиційної платформи – За життя" Віктором Медведчуком. Про це повідомила пресслужба Верховного Суду у Facebook.

"Під час розгляду справи суд перевіряв, чи є втрата доступу до інформаційних програм, які транслюють ці телеканали, порушенням прав позивача, гарантованих ст. 8 і ст. 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Заслухавши у відкритому судовому засіданні пояснення сторін та дослідивши матеріали справи, суд ухвалив рішення, яким відмовив у задоволенні позовних вимог громадянина", – зауважили в пості.

Повний текст рішення буде опубліковано протягом п'яти робочих днів. Рішення можна оскаржити у Великій палаті Верховного Суду протягом 30 днів із дня складання повного тексту рішення, повідомили у пресслужбі.



2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про застосування санкцій проти нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака та належних йому телеканалів. Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право вести мовлення для українців".

Співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne, що пов'язують із Медведчуком і які потрапили під санкції РНБО, вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створило 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від'єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам СБУ висунула вимогу не надавати йому жодних послуг.

4 лютого у Верховний Суд надійшло два позови від громадян України з вимогою визнати незаконним указ президента. 9 лютого в суд надійшов ще один позов від харківського юриста, члена Чугуївської правозахисної групи Романа Лихачова.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації