ГОРДОН
 
 

Британський регулятор відкликав ліцензію на мовлення російського пропагандистського каналу RT у країні

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Мовлення пропагандистського каналу RT заборонено в низці країн
Мовлення пропагандистського каналу RT заборонено в низці країн
Фото: depositphotos.com

Британський регулятор Ofcom 18 березня відкликав ліцензію на мовлення у країні російського пропагандистського каналу RT (Russia Today). Про це інформує сайт Ofcom.

"Сьогодні Ofcom негайно відкликав ліцензію RT на мовлення у Великобританії. Ми зробили це на тій підставі, що не вважаємо, що ліцензіат RT, Автономна некомерційна організація (АНО) "ТВ Новости", може і повинен мати ліцензію на мовлення у Великобританії. Сьогоднішнє рішення ухвалено на тлі 29 поточних розслідувань Ofcom щодо належної неупередженості новин та поточних подій, які висвітлює RT про вторгнення Росії в Україну. Ми вважаємо, що обсяг і потенційно серйозний характер питань, порушених за такий короткий період, викликають серйозне занепокоєння, особливо з урахуванням історії дотримання RT вимог, унаслідок якої канал оштрафували на £200 тис. за попередні порушення принципу неупередженості", – ідеться в повідомленні.

У зв'язку із цим Ofcom провів розслідування щодо того, чи може АНО "ТВ Новости" зберегти свою ліцензію на мовлення. У розслідуванні врахували низку факторів, зокрема й те, що RT фінансує уряд РФ, яка вторглася до суверенної України.

"Ми також зазначаємо нові закони в Росії, які фактично криміналізують будь-яку незалежну журналістику, яка відходить від власного новинного наративу російської держави, зокрема у зв'язку з вторгненням в Україну. Ми вважаємо, що з урахуванням цих обмежень для RT неможливо дотримуватися правил належної неупередженості нашого Кодексу мовлення в обставинах, які склалися", – ідеться в заяві.

Регулятор зазначив, що RT наразі не працює у Великобританії через санкції, введені ЄС після початку вторгнення в Україну.

"Свобода висловлення думок – це те, що ми люто охороняємо в цій країні, і планка дій щодо мовних компаній справедливо встановлено дуже високо. Після незалежного регуляторного процесу сьогодні ми виявили, що RT не підходить для отримання ліцензії у Великобританії. У підсумку ми відкликали у RT ліцензію на мовлення у Великобританії", – сказала виконавча директорка Ofcom Мелані Доус.

Війна Росії проти України. Головне (оновлюється)

Контекст:

У вересні 2021 року YouTube назавжди видалив два німецькі канали Russia Today – RT DE та Der Fehlende Part (DFP). Представник YouTube пояснив видалення каналів тим, що вони поширювали неправдиву інформацію про COVID-19.

У грудні YouTube заблокував новий канал німецької редакції Russia Today першого дня його мовлення.

2 лютого 2022 року німецька комісія з ліцензування та нагляду заборонила мовлення у ФРН телеканала Russia Today (RT DE).

27 лютого про заборону у Євросоюзі мовлення російських пропагандистських медіа Russia Today та Sputnik, а також їхніх дочірніх компаній заявляла голова Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн.

16 березня в Канаді заборонили мовлення російських пропагандистських каналів RT (Russia Today) та RT France.

В Україні мовлення RT заборонено з 2014 року через поширення пропаганди війни. Також канали групи RT заборонено в Литві та Латвії.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації