ГОРДОН
 
 

Естонія слідом за Латвією та Литвою припиняє мовлення російського каналу "Дождь"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Мовлення "Дождя" припинено вже у трьох країнах
Мовлення "Дождя" припинено вже у трьох країнах
Фото: Телеканал Дождь / Facebook

З 8 грудня телеканал "Дождь" перестануть транслювати в усіх країнах Балтії – Естонія також припинила його мовлення на своїй території. Про це повідомляє видання Postimees.

Анульована владою Латвії ліцензія надавала каналу право поширювати свій контент у країнах Євросоюзу, США й інших країнах. Її дію припинять 8 грудня, пояснює видання.

В Естонії "Дождь" транслювали три телеоператори, проте у двох із них він входив у розширений пакет каналів. Представник телеоператора Elisa Тааві Тедер розповів, що компанії надійшло повідомлення від департаменту захисту прав споживачів і технічного нагляду про зупинення мовлення "Дождя".

"Серед телевізійних пакетів компанії Elisa "Дождь" є каналом на вибір, тому зупинення роботи цього телеканала торкнеться невеликої частини клієнтської бази", – сказав він.

Контекст:

Телеканал "Дождь" працював у Росії у 2010–2022 роках. 2021 року його визнали у РФ "іноземним агентом". У березні 2022 року, після повномасштабного вторгнення Росії в Україну, Роскомнагляд заблокував сайт "Дождя" через поширення нібито неправдивої інформації про війну. Після цього "Дождь" вирішив зупинити роботу в Росії. Головний редактор телеканала Тихон Дзядко й частина журналістів заявили, що виїхали з країни на тлі погроз колективу.

У червні стало відомо, що Латвія видала ліцензію "Дождю" й тепер він мовитиме з Риги.

У грудні вибухнув скандал через те, що ведучий "Дождя" Коростельов заявив, що канал допомагає російській армії. У прямому ефірі 1 грудня він закликав глядачів надсилати інформацію про проблеми мобілізованих на пошту каналу або в Telegram-бот і додав: "Ми сподіваємося, що багатьом, військовослужбовцям зокрема, ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті". Після скандалу телеканал звільнив Коростельова.

2 грудня в Telegram він пояснив свою заяву. Коростельов написав, що гроші російській армії "навіть на шкарпетки" ніколи не надсилав, що виступає проти війни, але зазначив, що йому шкода "кинутого всіма голодного мобілізованого". "Чи допомагаю я мобілізованим? Тільки тим, що розповідаю про них", – написав він. Через звільнення Коростельова канал на знак протесту покинуло ще кілька журналістів.

6 грудня стало відомо, що Латвія анулює "Дождю" ліцензію "у зв'язку з загрозою національній безпеці та громадському порядку". Телеканал має припинити мовлення у ніч проти 8 грудня. Перед цим Національна рада з електронних ЗМІ Латвії винесла "Дождю" кілька попереджень і оштрафувала його, зокрема, за показану мапу із Кримом у складі Росії та вживання слів "наша армія" стосовно російських військових.

Після анулювання ліцензії російського телеканала "Дождь" у Латвії його мовлення буде недоступним й у Литві.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації