ГОРДОН
 
 

Литва услід за Латвією припиняє мовлення "Дождя"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
"Дождь" припинить мовлення в Литві 8 грудня
"Дождь" припинить мовлення в Литві 8 грудня
Фото: Телеканал Дождь / Facebook

Після ануляції ліцензії російського телеканала "Дождь" у Латвії його мовлення буде недоступним і в Литві. Про це 6 грудня поінформувала пресслужба Литовської комісії з питань радіо й телебачення.

У релізі йдеться про те, що ліцензія, яку Латвія видала каналу в червні, давала йому право розповсюджувати створений контент у ЄС, США, Росії та інших країнах. Канал додали до списку програм, які ретранслюють постачальники послуг у Латвії, він був доступний у YouTube.

"Після анулювання ліцензії на мовлення "Дождя" – з 8 грудня – він також не буде доступним у Литві", – зазначено в повідомленні.

Контекст:

Телеканал "Дождь" працював у Росії у 2010–2022 роках. 2021 року його визнали у РФ "іноземним агентом". У березні 2022 року, після повномасштабного вторгнення Росії в Україну, Роскомнагляд заблокував сайт "Дождя" через поширення нібито неправдивої інформації про війну. Після цього "Дождь" вирішив зупинити роботу в Росії. Головний редактор телеканала Тихон Дзядко й частина журналістів заявили, що виїхали з країни на тлі погроз колективу.

У червні стало відомо, що Латвія видала ліцензію "Дождю" і тепер він вестиме мовлення з Риги.

У грудні вибухнув скандал через те, що ведучий "Дождя" Коростельов заявив, що канал допомагає російській армії. У прямому ефірі 1 грудня він закликав глядачів надсилати інформацію про проблеми мобілізованих на пошту каналу або в Telegram-бот і додав: "Ми сподіваємося, що багатьом, військовослужбовцям зокрема, ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті". Після скандалу телеканал звільнив Коростельова. 2 грудня в Telegram він пояснив свою заяву. Коростельов зазначив, що гроші російській армії "навіть на шкарпетки" ніколи не переказував, що виступає проти війни, але зазначив, що йому шкода "кинутого всіма голодного мобілізованого". "Чи допомагаю я мобілізованим? Лише тим, що розповідаю про них", – написав він. Через звільнення Коростельова канал на знак протесту покинуло ще кілька журналістів.

6 грудня стало відомо, що Латвія анулює "Дождю" ліцензію "у зв'язку із загрозою національній безпеці та громадському порядку". Телеканал має припинити мовлення у ніч на 8 грудня. Перед цим національна рада з електронних ЗМІ Латвії оголосила "Дождю" кілька попереджень та оштрафувала його, зокрема, за показану карту із Кримом у складі Росії та вживання слів "наша армія" стосовно російських військових.

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації