ГОРДОН
 
 

У Росії керівництво двох ЗМІ запропонувало співробітникам переїхати до Києва або Праги

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Із Росії планують вивезти частину обладнання
Із Росії планують вивезти частину обладнання
Фото: pixabay.com

Керівництво російського "Радио Свобода" і телеканала "Настоящее время" має намір вивезти з РФ частину своїх співробітників, які працюють у московських офісах. Про це 14 квітня повідомила "Русская служба ВВС", яка поспілкувалася з дев'ятьма журналістами.

"Релокація" співробітників пов'язана зі штрафами на 70 млн руб. (приблизно 25,5 млн грн), виписаними Роскомнаглядом цим ЗМІ, які у РФ занесено до реєстру як іноземних агентів.

Серед вимог, які викликають труднощі: маркування з 24 слів після заголовка тексту або 15 секунд перед кожним сюжетом. Головред "Радио Свобода" Дейзі Сінделар пояснив, що виконання цієї вимоги мало б "катастрофічні наслідки" для взаємодії з аудиторією.

У травні деяких працівників ЗМІ планують вивезти до Києва і Праги. Їм запропонували самим визначитися, чи хоче хтось із них переїхати. Якщо погодяться – одержать усю необхідну допомогу, зауважують співрозмовники "Русской службы ВВС".

Повністю московське бюро "Радио Свободы" закривати не мають наміру.

"Ми боремося проти незаконних спроб Кремля через навішування ярликів поставити під контроль нашу здатність взаємодіяти з нашою аудиторією. Ми плануємо протистояти цим нападкам на нашу діяльність на всіх рівнях", – заявив регіональний директор Radio Free Europe / Radio Liberty щодо країн Європи і розвитку телепроєктів Кирило Сухоцький.

Головред московського бюро "Радио Свобода" Євгенія Назарець уже приблизно місяць працює у Празі дистанційно.

Співрозмовники "Русской службы ВВС" розповіли, що "Радио Свобода" і "Настоящее время" мають намір також вивезти з Росії частину дорогого устатковання.

Контекст:

У листопаді 2017 року в Росії ухвалили закон, який дозволяє визнавати іноземними агентами засоби масової інформації, які отримують фінансування з-за кордону.

Зараз у список іноземних агентів у РФ входить 10 ЗМІ, серед яких "Голос Америки", "Радио Свобода", "Крим.Реалії" та "Настоящее время".

"Радио Свобода" – російська редакція медіакорпорації Radio Free Europe / Radio Liberty, штаб-квартира якої розташована у Празі. Бюро в Москві розпочало роботу 1991 року.

"Настоящее время" – запущений 2014 року телеканал, який є спільним проєктом "Голосу Америки" і Radio Free Europe / Radio Liberty. "Настоящее время" цілодобово працює з орієнтацією на російськомовну аудиторію переважно в Росії, країнах Центральної та Східної Європи.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації