ГОРДОН
 
 

Шуфрич став співвласником телеканала "Перший незалежний"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Шуфрич: Вважаю своїм громадянським обов'язком підтримати журналістський колектив
Шуфрич: Вважаю своїм громадянським обов'язком підтримати журналістський колектив
Фото надала пресслужба Нестора Шуфрича / Facebook

Депутат від "Опозиційної платформи – За життя" Нестор Шуфрич став власником мажоритарної частки в "Першому незалежному телеканалі". Про це 24 вересня повідомила пресслужба політика у Facebook.

"Сьогодні я прийняв пропозицію від журналістів колективу телеканала "Перший незалежний" про входження до складу співвласників із мажоритарною часткою. Відразу ж підписав угоду про моє невтручання в редакційну політику журналістського колективу", – написав він.

За його словами, конфлікт телеканала "Перший незалежний" із Нацрадою з питань телебачення та радіомовлення, який ставив під сумнів прозорість володіння, спонукав його ухвалити таке рішення.

"Дії Служби безпеки України щодо телеканала і силове від'єднання їхніх контрагентів, що забезпечують передавання сигналу на супутник, я сприймаю як порушення прав журналістів повноцінно виконувати свою роботу, а також як тиск на свободу слова. Усвідомлюю всі ризики, які пов'язані із цим рішенням. Розраховувати на верховенство права, справедливі суди, на жаль, в Україні сьогодні не доводиться. Чесно кажучи, і раніше не дуже доводилося, хоча так, як зараз, не було, мабуть, ніколи. Проте вважаю своїм громадянським обов'язком підтримати журналістський колектив у його прагненні говорити правду, хай яка вона є", – додав він.

Шуфрич додав, що в нього немає жодних фінансових інтересів у Російській Федерації і "зробити з нього терориста буде неможливо".



Контекст:

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака та належних йому телеканалів. Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право вести мовлення для українців". Вони також продовжили роботу в соцмережах і в YouTube.

23 лютого міністр культури та інформполітики Олександр Ткаченко повідомив, що 100 людей із підсанкційних каналів створили ТОВ "Медіахолдинг "Новости". За два дні компанія стала власником каналу "Перший незалежний".

Співробітники підсанкційних телеканалів вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". За годину канал від'єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам і супутниковим операторам СБУ висунула вимогу не надавати йому жодних послуг. У YouTube телеканал продовжує мовлення.

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 
Більше матеріалів
 

Публікації

 
усі публікації