"У юному віці я був упевнений, що найвідоміший художник – це і є найкращий. Ну, як у спорті – якщо ти найшвидший і найсильніший, то й добіжиш першим і станеш на п'єдестал. Можливо, ще кілька століть тому так і було. Та хто ж це пам'ятає?" – написав він.
Макаревич розповів, що за часів прем'єри фільму "Асса" (1987) він сперечався з режисером Сергієм Соловйовим. Тоді Макаревич стверджував, що геніальний художник – той, що написав геніальну картину. А Соловйов називав геніальним того, хто зміг переконати світ у тому, що його картина є геніальною. Музикант підкреслив, що Соловйов мав рацію.
"Сучасне мистецтво" скасувало базовий критерій мистецтва колишнього – майстерність (деякі вважають майстерність "ремеслом" – їм так зручніше). З одного боку, це розсунуло межі мистецтва до безмежності, з іншого – впустило всередину армію шахраїв і відвертих нездар", – зазначив Макаревич.
Він також поділився роздумами про важливість піару та самопіару і наголосив, що підхід у просуванні мистецтва залежить від особистості художника.
Музикант показав свої останні роботи, написані в Ізраїлі.
"Картинки гарні намалював", – наголосив він.