ГОРДОН
 
 

Ткаченко подякував YouTube за блокування телеканалів із "пулу Медведчука"

Цей матеріал можна прочитати і російською мовою
Про блокування телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne у YouTube стало відомо 24 квітня
Про блокування телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne у YouTube стало відомо 24 квітня
Фото: ЕРА

Блокування відеохостингом YouTube трансляцій телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne із "пулу нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Віктора Медведчука" – це важливий крок для визнання світової спільноти боротьби України з інформаційним впливом Росії. Про це написав у Telegram 24 квітня міністр культури та інформполітики України Олександр Ткаченко.

"YouTube нарешті заблоковував для перегляду в Україні пропагандистські канали так званої "трійки Медведчука". Наразі на вкладці онлайн-трансляції позначено, що контент недоступний у домені нашої країни через скаргу від уряду на протизаконний контент. [...] Вдячний фахівцям платформи YouTube, що звернули увагу на наше звернення", – зазначив міністр.



Ткаченко нагадав, що ці телеканали "несли загрозу національній безпеці України".

"Оскільки вони не є ЗМІ чи звичайним мовником, а частиною пропагандистської війни Росії проти України", – підкреслив глава Мінкульту.

Контекст:

Про те, що YouTube заблокував телеканали "112 Україна", ZIK і NewsOne, стало відомо сьогодні, 24 квітня. Під час переходу на сторінки ZIK, "112 Україна" і NewsOne користувач бачить повідомлення про те, що мовлення цих каналів недоступне для перегляду в Україні.

Президент України Володимир Зеленський 2 лютого ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака і телеканалів, які йому належать. Санкції передбачають позбавлення ліцензій "112 Україна", ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про "політичну розправу" і пообіцяли боротися "за своє право мовити для українців".

Співробітники телеканалів "112 Україна", ZIK, NewsOne,  які потрапили під санкції РНБО і які пов'язують із Медведчуком, вийшли 26 лютого в ефір на каналі "Перший незалежний". 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створило 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від'єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він і далі мовить в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам і супутниковим операторам надійшла вимога від СБУ не надавати йому жодних послуг.

4 лютого у Верховний Суд надійшло два позови від громадян України з вимогою визнати незаконним указ президента. 9 лютого в суд надійшов ще один позов від харківського юриста, члена Чугуївської правозахисної групи Романа Лихачова.

19 березня Верховний Суд відмовив у задоволенні позову про скасування санкцій проти "телеканалів Медведчука".

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

КОМЕНТАРІ:

 
Заборонені нецензурна лексика, образи, розпалювання міжнаціональної та релігійної ворожнечі і заклики до насильства.
 
Залишилось символів: 1000
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ
 

Натисніть «Подобається», щоб читати
Gordonua.com в Facebook

Я вже читаю Gordonua в Facebook

 
 
 
 
 

Публікації

 
усі публікації