$40.55 €43.51
menu closed
menu open
weather +22 Київ

Телеканал "Дождь" отримав ліцензію на мовлення в Нідерландах

Телеканал "Дождь" отримав ліцензію на мовлення в Нідерландах Заявку на мовлення в Нідерландах "Дождь" подав у грудні торік
Фото: EPA

Медіарегулятор Нідерландів надав російському телеканалу "Дождь" дозвіл на комерційне телевізійне мовлення. Першим 9 січня на це звернув увагу латвійський суспільний мовник LSM.

Водночас на сайті регулятора повідомляють, що рішення ухвалили ще 22 грудня 2022 року, а заявку подали в середині грудня.

Дозвіл на мовлення під брендом "Дождя" дістала компанія TVR Studios BV.

У LSM припускають, що ліцензія, імовірно, дасть змогу "Дождю" поширювати свої програми кабельними телевізійними мережами в усіх країнах Євросоюзу, зокрема й у Латвії.

Контекст

Російський телеканал "Дождь" 2021 року визнали у РФ "іноземним агентом". У березні 2022 року, після повномасштабного вторгнення Росії в Україну, Роскомнагляд заблокував сайт "Дождя", після чого "Дождь" вирішив зупинити роботу в Росії. У червні стало відомо, що Латвія видала ліцензію "Дождю".

У грудні вибухнув скандал через те, що ведучий "Дождя" Олексій Коростельов заявив, що канал допомагає російській армії. У прямому ефірі 1 грудня він закликав глядачів надсилати інформацію про проблеми мобілізованих на пошту каналу або в Telegram-бот і додав: "Ми сподіваємося, що багатьом, військовослужбовцям зокрема, ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті". Після скандалу телеканал звільнив Коростельова.

6 грудня стало відомо, що Латвія анулює "Дождю" ліцензію "у зв'язку із загрозою національній безпеці та громадському порядку". Телеканал мав припинити мовлення в ніч на 8 грудня.

Після цього генеральна директорка "Дождя" Наталія Синдєєва записала відеозвернення й закликала Коростельова і двох інших журналістів, які звільнилися, повернутися на канал. Вона вважає, що заява Коростельова була "помилкою", але канал щодо нього повівся "по-бл...дськи". "Українці нас можуть за це не пробачити, але це була помилка. Люди роблять помилки", – сказала вона.

Услід за Латвією мовлення "Дождя" припинили в Естонії та Литві.